یکی از مشکلاتی که بعضا برخی از کاربران اینستاگرام که بخصوص از ربات اینستاگرام استفاده می کنند با آن مواجه می شوند، ارور کد امنیتی یا Security Code است. در واقع با ظاهر شدن این کد دسترسی بصورت موقت به حساب اینستاگرام مسدود شده است تا شرایط احراز تایید شود و در واقع اینستاگرام به دنبال این است که واقعی بودن اکانت شما را بررسی کند. البته این ارور تنها در زمان استفاده از ربات اینستاگرام اتفاق نمی افتد و در هر زمان و به هر دلیل که پروتکل های اینستاگرام به فعالیت پیج شما مشکوک شوند این اخطار را بر روی پیج شما قرار می دهند.

عموما با توجه به اینکه با یک ایمیل و یک شماره تلفن همراه کار ثبت نام اینستاگرام شما انجام شده است، اینستاگرام تنها از شما می خواهد که ارسال کد به یکی از این دو یعنی ایمیل و یا شماره همراه را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ، کد برای ایمیل یا شماره همراه ارسال می شود و به راحتی با وارد کردن کد مشکل برطرف می شود.

بهترین ربات اینستاگرام

آیا استفاده از ربات اینستاگرامباعث ارور کد امنیتی اینستاگرام می شود؟

دلایل زیادی می تواند باعث به وجود آمدن این کد امنیتی و یا ارور امنیتی اینستاگرام شود. اما افرادی که از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنند معمولا با این ارور بیشتر مواجه می شوند. از عمده ترین دلایل ظهور این کد امنیتی در زمان استفاده از ربات فالووریاب اینستاگرام ، استفاده نامتعارف از ربات اینستا است. در واقع ربات باید به شکلی برنامه ریزی و زمان بندی شود که فعالیت مشکوکی نداشته باشد.

وقتی ربات اینستاگرام با سرعت بیش از حد مجاز بخصوص در زمانی که هنوز افزایش فالوور و جذب فالوور پیج شما خیلی زیاد نیست، فعالیت کند، پروتکل های امنیتی اینستاگرام به اینکه شما احتمالا از ربات استفاده می کنید مشکوک شده و با قفل کردن پیج اینستاگرام شما در واقع اقدام به احراز هویت از شما می کنند.

به یاد داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هایی را برای فعالیت در این شبکه اجتماعی در نظر دارد. منظور از محدودیت ها تعداد فعالیت هایی است که یک کاربر فعال اینستاگرام در روز می تواند انجام دهد. مثلا در هر ساعت تنها ۶۰ لایک یک کاربر فعال می تواند داشته باشد، یا ۶۰ کامنت بنویسد و غیره که در مقاله ای جداگانه درباره محدودیت های اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

بنابراین وقتی سرعت لایک بیش از ۶۰ لایک در ساعت باشد و یا بیشتر از ۶۰ کامنت در هر ساعت نوشته شود این باعث می شود تا اینستاگرام فورا فعالیت پیج را مشکوک شناسایی کند و پیج را قفل کند و ارور کد امنیتی را برای شما فعال کند.

البته لازم به توضیح است با رشد یا افزایش فالوور اینستاگرام و رسیدن آن به چندین هزار فالوور اینستاگرام این محدودیت ها کمتر می شود و می توان به مرور زمان سرعت ربات را افزایش داد هر چند در این زمان هم بهتر است سرعت در حداکثر خود قرار نگیرد.

رفع مشکل کد امنیتی اینستاگرام

شاید تا چند سال قبل مشکل این ارور امنیتی اینستاگرام به این راحتی حل شدنی نبود. اما در این سال ها با قرار گرفتن کد پیش شماره ۹۸+ ایران در لیست کدهای معتبر و شناسایی شده اینستاگرام مشکل رفع ارور کد امنیتی اینستاگرام دیگر همانند گذشته دشوار نیست.

بنابراین ساده ترین کار این است که از اینستاگرام بخواهید کد امنیتی را به شماره همراه شما ارسال کند و در زمان دریافت کد این کد را وارد فیلد مورد نظر کرده و اینستاگرام شما دوباره فعال می شود.  این کد امنیتی شش رقمی است و عمدتا به راحتی برای شماره موبایل شما ارسال می شود.

راه دیگر این است که از اینستاگرام بخواهید کد را برای آدرس ایمیل شما ارسال کند و از ایمیل خود کد را وارد کنید.

در نظر داشته باشید که شماره موبایل و یا آدرس ایمیلی از شما پذیرفته می شود که در زمان ثبت نام و یا ساخت اکانت اینستاگرام از آن استفاده کرده باشید و اکنون در حساب شما فعال باشد.

 

مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام

اما به دلایل بسیار متفاوت و نامشخص گاها این کد شش رقمی نه برای موبایل و نه برای ایمیل ارسال نمی شود. برای اینکه به مشکل عدم دریافت کد امنیتی اینستاگرام برخورد نکنید بهتر است اقداماتی را از قبل انجام داده باشید.

استفاده از کد بازیابی برای حل مشکل کد امنیتی اینستاگرام

برای استفاده از این روش باید به  پروفایل اینستاگرام خود رفته و از گزینه چند خط بالایی

 

صفحه نمایش گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید. به Privacy and Security و سپس گزینه Two-Factor Authentication بروید. اکنون گزینه Recovery Codes را انتخاب کنید. چند کد به شما داده می شود که بهتر است این کدها را ذخیره کنید تا در هر زمان با این مشکل مواجه شدید با وارد کردن این کدها به راحتی وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

خرید ربات اینستاگرام

 

اگر قصد دارید این کدها را به هر دلیل تغییر دهید Get New Codes را بزنید و کد جدید دریافت کنید.

استفاده از گزینه Get Help Signing In برای حذف کد امنیتی اینستاگرام

در این حالت بعد از اینکه اینستاگرام را باز کردید باید در صفحه لاگین گزینه Get Help Signing In را کلیک کنید. اگر از گوشی های اندروید استفاده می کنید گزینه Use Username or Email را انتخاب کنید و اگر از گوشی های آیوفون استفاده می کنید ابتدا یوزر و پسورد خود را بزنید و بعد گزینه Other Issues را انتخاب کنید.

ساخت ربات اینستاگرام

 

در صفحه بعد نام کاربری و پروفایل شما دیده می شود. گزینه Don’t have access to any of these و یا Need more help را کلیک یا لمس کنید. در مرحله بعد باید مشکل را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام توضیح داده و ارسال کنید. بعد از دو تا سه روز از طرف اینستاگرام با شما تماس گرفته می شود و از شما نام کاربری و اطلاعات حساب پرسیده می شود و شما را به لینکی هدایت می کند تا مشکلتان حل شود.

 

از یک دستگاه دیگر برای مشکل عدم ارسال کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید

مشکل نیامدن کد اینستاگرام بعضا به دلیل مشکل IP دستگاه است. بنابراین بهتر است از کامپیوتر و یا یک گوشی دیگر برای رفع مشکل کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید. بعضا استفاده از ربات اینستاگرام بر روی برخی از IP ها بیشتر می شود و یا به دلایلی اینستاگرام برخی از IPها را حذف یا بلاک می کند و این مشکل به وجود می آید. البته برخی نیز پیشنهاد می کنند از نرم افزارهای تغییر IP استفاده شود.

 

حل مشکل نفرستادن کد امنیتی اینستاگرام با ورود از طریق فیس بوک

 

خرید ربات اینستاگرام

اگر نمی توانید کد امنیتی اینستاگرام را دریافت کنید برای حل این مشکل بهتر است از گزینه switch account در پایین صفحه لاگین استفاده کنید و در صفحه بعد با انتخاب گزینه Log in with Facebook از طریق اکانت فیس بوک خود وارد اینستاگرام شوید. البته لازمه این کار داشتن حساب فیس بوک است.

 

از حالت مخفی مرورگر استفاده کنید.

از طریق کامپیوتر و یا لیپ تاپ و با استفاده از مرورگر فایرفاکس یا کروم وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام به منظور رفع مشکل بالا نیامدن پیج اینستاگرام شوید. برای این کار از گزینه New Incognito Window در قسمت منو وارد اینستاگرام شوید و با زدن رمز و نام کاربری وارد حساب خودتان شوید. بعضا این روش برای تشخیص عدم استفاده از ربات اینستاگرام کمک بزرگی برای ورود به اکانت به شما می کند.

با وجود اینکه استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور و افزایش لایک یکی از دلایل اصلی بروز مشکل ارور کد امنیتی اینستاگرام می باشد اما با این حال اینستاگرام در موارد متعدد از این کد استفاده می کند و نمی توان صرفا استفاده از ربات اینستاگرام را عامل وجود ارور سکیوریتی کد اینستاگرام دانست.

راه های دیگری هم برای ورود به اینستاگرام در زمان بروز کد سکوریتی اینستاگرام وجود دارد که مثلا پاک کردن حافظه کش اینستاگرام یکی از آنها است. یا مثلا اگر کد امنیتی برای شماره موبایل ارسال نمی شود باید دید شماره در لیست اسپم اینستاگرام نباشد و یا اگر برای ایمیل ارسال نمی شود چک کنید که تنظیمات ایمیل مشکلی نداشته باشد و موارد دیگری که می تواند باعث این مشکل شود.

ربات اینستاگرام خدمات زیادی برای افزایش فالوور واقعی و یا افزایش لایک و کامنت اینستاگرام به شما خواهد کرد و تنها شما با استفاده درست از ربات اینستاگرام می توانید به راحتی و بدون مشکلات امنیتی از آن استفاده کنید.

عمدتا اگر دلیل بروز کد امنیتی اینستاگرام ، استفاده از ربات اینستاگرام باشد، به دلیل استفاده نادرست از ربات است و باید اگر چندین بار با این مشکل بعد از استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام دچار شده اید حتما تنظیمات ربات اینستاگرام خود را مجددا بررسی و اصلاح کنید.

ربات اینستاگرام فالوجت

بیشتر بخوانید:

 

شرکت فالوجت با در اختیار داشتن تیمی توانا و قدرتمند همواره آماده ارائه بالاترین سطح کیفی برای افزایش فالوور واقعی و ایرانی برای مشتریان خود با ضمانت واقعی بودن نموده است و با ایجاد یک شبکه پشتیبانی ۲۴ ساعته تمامی نیازهای مشتریان خود را پاسخگو می باشد.

source: چگونه رفع مشکل ارور امنیتی اینستاگرام را انجام دهیم؟