کافی بخواهید از طریق تجارت الکترونیک و با استفاده از روش های اینترنتی بازاریابی کنید. بدون تردید در همه روش ها ردی از اینستاگرام خواهید یافت که امروزه به یک ابزار فوق العاده برای تبلیغ و گسترش و توسعه فروش و بازاریابی تبدیل شده است. برای اینکه در اینستا موفق باشید نیاز به فالوور دارید و هر چه تعداد فالوور اینستاگرام شما بیشتر باشد قطعا بیشتر دیده خواهید شد و هر چه بیشتر لایک و کامنت بگیرید به عنوان یکی از اعضا محبوب اینستاگرام شناخته خواهید شد که خود شبکه اینستاگرام شما را بیشتر به دیگران توصیه می کند و پست های شما را به آنها نشان می دهد.

خدمات بهترین ربات اینستاگرام

داشتن فالوور واقعی و فالوور ایرانی واقعی کار چندان ساده ای نیست. روش های زیادی وجود دارد ، از صبر کردن و یکی یکی جمع کردن فالوور ها تا استفاده از تبلیغات گران قیمت صفحه اینستاگرام در شبکه های و صفحات دیگر اینستاگرام، تعامل با اینفلوئنسر ها و یا فعالیت ۲۴ ساعته در اینستاگرام و مرتبا فعال بودن در آن، اما هیچ کدام از این روش ها امروزه به اندازه استفاده از ربات اینستاگرام حرفه ای مورد پسند، ساده و کاربردی نیست.  سرعت کار ربات اینستاگرام خارق العاده است و می تواند در مدت زمان بسیار کم بازدید و فروش پیج اینستاگرام شما را به صورت عجیبی افزایش دهد.

اما مهم است که ربات اینستاگرام شما قابلیت و کارایی لازم را داشته باشد. رباط اینستاگرام باید تحت وب باشد و از قابلیت ها و برنامه نویسی بسیار پیشرفته ای برخوردار باشد و در ضمن پشتیبانی حرفه ای نیز داشته باشد.

شرکت فالوجت با استفاده از مدرن ترین روش ها و بهره گیری از تیمی کاملا حرفه ای و به روز، بهترین ربات اینستاگرام را تولید کرده و همواره در تمامی ساعات شبانه روز خدمات رسانی و پشتیبانی آن را به خوبی انجام می دهد. مهم ترین اینکه با وجود هزینه کم استفاده از خدمات ربات فالوجت، فالوور واقعی ایرانی و یا فالوور واقعی در هر موقعیت و مکان را برای شما قطعا به همراه خواهد داشت و این تضمینی است.

اما مهم است که بدانید خدمات ربات اینستاگرام چیست و چگونه ارائه می شود. ما در شرکت فالوجت با سال ها فعالیت در این حوزه و قرار دادن خود به جای مشتریان در زمان های مختلف تمامی نیازهای مشتریان فالوجت را به خوبی درک کرده ایم و در ساخت ربات اینستاگرام فالوجت از تکنیک هایی استفاده کرده ایم که بدون تردید مشابه آن را در سایر ربات های اینستاگرام نخواهید یافت و یا حداقل با این کیفیت در جایی نخواهید دید.

 

نحوه کار ربات فالوجت

ربات اینستاگرام فالوجت

ربات خوب اینستاگرام یعنی رباتی که بتواند به تمامی نیاز های یک صفحه اینستاگرام به خوبی جواب دهد. در ضمن باید در کمترین زمان فالوور واقعی اینستاگرام برای ما بسازد و به شکلی عمل کند که گویی خود ما در صفحه اینستاگرام فعال هستیم.

تمامی این قابلیت ها باید رد برنامه نویسی ربات اینستاگرام دیده شده باشد. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام نتیجه فعال و انفعالاتی است که به خوبی توسط ربات اینستاگرام برنامه ریزی شده اند.

ربات عالی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که دو موضوع را به راحتی هدفمند کنید:

  • نحوه تعامل با فالوور یا فالوئر صفحه اینستاگرام

منظور از نحوه تعامل این است که باید به شما این امکان را بدهد که بتوانید با تنظیم ربات اینستاگرام آن را برای فعالیت هایی مانند لایک کردن پست دیگران، ارسال کامنت های مختلف برای پست دیگران،  فالور و آنفالو کردن صفحات مختلف اینستاگرام در زمان های مناسب و برنامه ریزی شده و  غیره.

با خرید ربات اینستاگرام حرفه ای دست شما باز خواهد بود تا تنظیمات ربات را به شکلی انجام دهید که با روش انتخابی شما اقدام به جذب فالوور بکند. حتی شما می توانید میزان سرعت عمل ربات اینستا را هم تنظیم کنید. در این حالت می توانید به ربات اینستاگرام دستور دهید که هر ساعت چند لایک، کامنت و فالو را انجام دهد. به یاد داشته باشید سرعت بالا برای ربات امکان پذیر است و این قابلیت را انسان ندارد. اگر سرعت کار ربات را خیلی بالا ببرید باعث خواهید شد که پروتکل اینستاگرام را به چیج خود حساس کنید. اینستاگرام با ربات میانه خوبی ندارد و راحت پیج شما را جریمه می کند.

اگر بصورت مناسب و با سرعت عادی رباط اینستا خود را برنامه ریزی کنید می توانید در هر ماه اقدام به جذب هزاران فالوور اینستاگرام بکنید. کسانی که به دلیل لایک پست هایشان توسط شما، کامنت های شما و یا فالو شدن توسط شما متوجه پیج اینستاگرام شما شده اند و شما را فالوبک کرده اند.

  • جامعه مخاطبین اینستاگرام و یا جامعه فالوورهای اینستاگرام را تعیین کنید

ما فارسی زبان هستیم، با فرهنگ ایرانی بزرگ شده ایم و این دست موارد مربوط به بخشی از دیدگاه شما برای داشتن صفحه اینستاگرام است. افرادی که می خواهند کار فروش و بازاریابی انجام دهند هم عمدتا در ایران ، در یک شهرستان خاص و یا در مناطقی خاص کار می کنند. برخی نیز فعالیت های بین المللی دارند و با کشورهای مختلف در تعامل هستند.

این موضوعی است که شما باید برای ربات اینستاگرام فالوجت تعیین کنید. فالوجت این قابلیت را به مشتراین خود می دهد که محدوده فعالیت ربات را تعیین کنند. این موضوع باعث می شود که جامعه ای که به عنوان فالوور اینستاگرام به پیج شما اضافه می شوند عمدتا در دسترس شما باشند.

با توجه به اینکه فالوور واقعی به دنبال علاقه به کسب و کار و یا موضوع اینستاگرام شما وارد صفحه شما شده است اگر شما در زمینه کسب و کار و یا خدماتی مانند فروش یک کالا فعالیت داشته باشید وقتی مشتری بداند به راحتی می تواند بصورت حضوری به شما مراجعه کند از طرف مشتری نیز اعتماد بیشتری به شما می شود.

ضمن اینکه شما برای ارتقا برند تجاری خودتان بهتر است در ابتدا از منطقه و شهر خودتان شروع کنید. نگران نباشید فالوجت به شما این امکان را می دهد که هر بار برای افزایش واقعی فالوور خود محدوده جغرافیایی اینستاگرام خود را وسیه تر و یا محدودتر کنید.

 

خدمات ربات اینستاگرام فالوجت

گفتیم که فالوجت ساخته شده تا شما را به اهداف واقعی خودتان برساند. بر خلاف بسیاری از ربات ها، ربات فالوجت کاملا سازماندهی شده است تا خدمات افزایش فالوور و بازدید پیج شما را به شما بصورت قابل مشاهده و بررسی ارائه نماید.

برای این منظور خدمات ما در فالوجت شامل موارد زیر می شود:

  • خدمات افزایش فالوور یا افزایش فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام

با استفاده از هشتگ گذاری های دقیق می توانید ربات فالوجت را برای شناخت علایق و اهداف پیج خود راهنمایی کنید تا همه مخاطبین دارای اشتراک با شما را پیدا کند و با آنها تعامل پیدا کند.

ربات اینستاگرام با دنبال کردن هشتگ ها تمامی صفحات مشابه که از هشتگ مشابه استفاده کرده اند را پیدا می کند، آنها را لایک می کند و حتی در صورت داشتن دستور از شما کامنت های مرتبط می نویسد.

  • تعیین محدوده جغرافیایی

لوکیشن ربات اینستاگرام

همانگونه که توضیح دادیم در این حالت با تنظیم ربات اینستا خود می توانید مشخص کنید که کاربران صفحه اینستاگرام شما از کجا باشند. در واقع قابلیت لوکیشن اینستاگرام به ربات کمک می کند تا فعالیت ها و علاقمندی های این محدوده را شناسایی و افراد مرتبط را پیدا کند و با خدمات نام برده شده به اینستاگرام شما راهنمایی کند.

  • مشخص کردن رقبا

یکی از قابلیت های کلیدی ربات اینستاگرام این است که مخاطبین رقیب شما را ترغیب کند تا به صفحه اینستاگرام شما بیایند و شما را هم دنبال کنند. قطعا افرادی که صفحه اینستاگرامی را دنبال می کنند به دلیل علاقه به مطالب آن صفحه است.

حتی شما می توانید با ارائه محتوای با کیفیت فوق العاده بالاتر مخاطب آنها را کاملا به چیج خود دلبسته کنید تا خود معرف پیج ایسنتاگرام شما به دیگران باشند. برای این کار ربات اینستاگرام با مخاطبین صفحات رقیب شما وارد تعامل می شود و به آنها در واقع نشانی صفحه اینستا شما را می دهد.

  • دریافت گزارش فعالیت از اینستاگرام

گزارش ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام فالوجت یک خصوصیت عالی دیگر هم دارد. این ربات انواع گزارشات را که البته کاربردی هم هستند در اختیار شما قرار می دهد.  در واقع با استفاده از این گزارشات می توانید بازخورد صفحه اینستاگرام و انواع پست های خود را مشاهده کنید و حتی نحوه برنامه ریزی، هدف گذاری در اینستاگرام و غیره خود را تغییر دهید.

اینکه چه تعداد فالوور دارید، چند کامنت و لایک هر پست دارد، بهترین پست های شما کدام بوده اند و چه موضوعاتی داشته اند، چند نفر شما را در روزهای اخیر فالو کرده اند،  رشد فالوور اینستا داشته اید و یا با کاهش فالوور مواجه شده اید، چند نفر آنفالو داشته اید و  … از این دست گزارشات ربات اینستا فالوجت هستند.

حتی از گزارشات جالبی که فالوجت به شما می دهد درصد موفقیت شما در بین مشتریان فالوجت می باشد. با این گزارش شما می توانید خود را با سایر مشتریان ما در فالوجت مقایسه کنید و دلایل بهبود فالوور و ضعف و قوت خود را نسبت به آنها تخمین بزنید.

 

جذب فالوور با ربات فالوجت

 

شاید بزرگ ترین خواسته هر یک از افررادی که به ربات اینستاگرام گرایش پیدا می کنند این است که بدانند این ربات چند نفر فالوور برای آنها ایجاد می کند.  اینکه پیج اینستاگرام شما با استفاده از ربات اینستاگرام چقدر موفق باشد به دو عامل بستگی دارد.

اوا خود ربات اینستاگرام است که باید حرفه ای و کاملا مناسب باشد و دوم محتوایی است که شما تولید می کنید.

بر اساس تجربه می توان گفت ماهیانه  تا نزدیک به ۲۰۰۰ نفر با استفاده از ربات فالوجت صفحه شما را بازدید خواهند کرد. فالوور اینستاگرام جذب محتوای شما خواهد شد. بنابراین باید محتوای خوب تولید کنید تا اغلب این فالوورها جذب پیج شما شوند.

البته نگران نباشید. ما در تولید محتوای با کیفیت هم در فالوجت به شما مشاوره و راهنمایی لازم را خواهیم داد. تنها کافی است به منظور مشاهه نتایج ربات اینستاگرام فالوجت تست سه روز رایگان ما را انجام دهید و در صورت رضایت و خرید ربات اینستا ما تنها با یک تماس با کارشناسان ما نقطه نظرات و شرایط تولید محتوای با کیفیت را بصورت رایگان از ما دریافت کنید و یا حتی برای تولید محتوا با تیم حرفه ای ما همراه شوید.

source: خدمات ربات اینستاگرام