بهترین روشی که برای افزایش فالوور اینستاگرام می شناسید

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
بهترین روشی که برای افزایش فالوور اینستاگرام می شناسید
  • admin
  • نوامبر 16, 2020
  • بدون دیدگاه

جذب و افزایش فالوور اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و دیده شدن در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از سایت های اینترنتی نیز از این خواسته پیج های اینستاگارم استفاده می کنند و با ترفند های مختلف برای فروش فالوور اینستاگرام به آنها خدمات رسانی می کنند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

امروزه پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که با استفاده از ترفند های مختلف و یا راهکارهای این نوع سایت ها توانسته اند افزایش فالوور زیاد اینستاگرام داشته باشند. بسیاری از کسب و کارهای مشهور اینستاگرام هم با خرید فالوور اینستاگرام در ابتدا کار خود را شروع کرده اند و امروزه با تعداد زیاد مخاطب فعال و واقعی در اینستاگرام خود توانسته اند سود و کسب درآمد زیادی از اینستاگرام داشته باشند.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

این یک واقعیت است که بسیاری از فالوور های اینستاگرام تنها با مشاهده تعداد فالوور یک پیج آن پیچ را فالو می کنند و درست یا غلط  داشتن تعداد فالوور زیاد به عنوان یک هویت برای یک پیج اینستاگرام شناخته می شود و اگر اثبات شود که فالوور واقعی این پیج زیاد است بسیاری از برند ها و کسب و کارها تبلیغات خود را به این نوع پیج ها ارائه می دهند.

افزایش زیاد فالوور اینستاگرام از راه های زیادی امکان پذیر است که عمده ترین و شاید بهتر است بگوییم شناخته شده ترین این راه ها عبارتند از:

  • جذب فالوور بصورت فعالیت زیاد و مستمر در اینستاگرام
  • جذب فالوور با استفاده از تبلیغ پیج در سایر صفحات اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر
  • جذب فالوور با استفاده از نرم افزارهای مختلف
  • خرید فالوور اینستاگرام از سایت های مختلف
  •  استفاده از ربات اینستاگرام

تردیدی نیست که برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام ، هر کدام از ما ابتدا چالشی را داریم تحت عنوان اینکه بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرا کدام است؟ این موضوع با بالا رفتن گزینه های افزایش فالوور اینستا پیچیده تر می شود.

بصورت کلی و بر اساس تجربه می توان گفت بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. هر چند این روش نسبت به برخی از روش ها ممکن است مزیت های کمتری داشته باشد اما در هر صورت این روش در مجموع بهترین روش است. چرا؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

ربات اینستاگرام

 

بهترین ربات اینستاگرام

در واقع ربات یک نوع نرم افزار یا اتوماسیون و یا برنامه هوشمند است که به عنوان ربات همه کاره اینستاگرام شناخته می شود. ربات بصورت پیش فرض با اطلاعات و داده هایی که در اختیار می گیرد، فعالیت می کند. این ربات بر روی یک اکانت اینستاگرام قرار می گیرد و تمامی مدیریت پیج اینستاگرام را در دست می گیرد.

با این توضیحات می توان گفت ربات اینستاگرام تمامی فعالیت های یک پیج را که نیاز به مدیریت دارد، انجام می دهد. موضوعاتی مانند فالو و آنفالو کردن، لایک کردن، پست گذاشتن ، کامنت نویسی و غیره تماما می تواند توسط ربات انجام شود.

بصورت کلی یک ربات اینستاگرام فعالیت های زیر را انجام می دهد:

  • جذب فالوور بر اساس منظقه جغرافیایی دلخواه
  • افزایش فالوور با در نظر گرفتن پست ها، اکانت ها و پیج های مرجع و هشتگ ها
  • تعامل با فالوورهای مختلف پیج های تعریف شده در ربات
  • ردیابی و شناخت افراد علاقمند به موضوعات پیج شما و جذب آنها با ارسال دایرکت، پست و یا کامنت و لایک
  • در صورت نیاز ارسال پست بر اساس بازه های زمانی تعریف شده
  • در صورت تعریف و ارائه دسترسی امکان ارسال دایرکت های تبلیغاتی
  • ارائه آمارها و گزارشات دقیق و لحظه ای از پست ها و فعالیت های شما و فالوور پیج اینستاگرام شما
  • فالو کردن و آنفالو کردن بسیاری از کاربران اینستاگارم که به نوعی با شما مرتبط هستند.
  • امکان ایجاد فرصت برای دانلود فیلم ها و عکس های مختلف

بیشتر بخوانید: ربات اینستاگرام چیست؟

 

البته یک ربات اینستاگرام بسته به نوع نرم افزار و سروری که در اختیار دارد می تواند گزینه های زیادتری هم داشته باشد و یا برخی از فعالیت ها را انجام ندهد.

چرا ربات اینستاگرام بهترین راه است؟

بهترین ربات اینستاگرام

تردیدی نیست که استفاده از روش فعالیت مستمر در اینستاگرام و یا استفاده از تبلیغات در سایر پیج ها می تواند به خوبی کار افزایش فالوور پیج ما را انجام دهد. اما اینکه گفته می شود ربات اینستا بهترین است به چه دلیل است؟

برای بالا بردن فالوور اینستاگرام از طریق فعالیت مداوم در اینستاگرام هم به زمان زیادی نیاز دارید و هم به محتوای بسیار با کیفیت. در نهایت هم اول اینکه دسترسی به مخاطب هدف را نمی توانید به راحتی مدیریت کنید و دوم اینکه زمان بسیار زیادی برای جذب فالوور نیاز خواهید داشت.

استفاده از تبلیغات هم با اینکه فالوور واقعی اینستاگرام برای ما به همراه دارد اما روش زود بازده نمی تواند باشد و به زمان زیادی نیاز دارد. ضمن اینکه هزینه بسیار بالایی برای تبلیغات در گوگل و یا سایر پیج ها باید پرداخت شود.

در روش تبلیغات احتمال فالو شدن توسط فالوور غیر واقعی و یا سایر ربات ها زیاد است و ایجاد تعامل با مخاطبین کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است.

خرید فالوور اینستاگرام هر چند بسیار زود بازده است اما تردیدی نیست که عمدتا فالوور خریداری شده غیر فعال هستند یعنی از اکانت هایی تشکیل شده اند که معمولا فعالیتی ندارند. در این روش که روشی بسیار ارزان قیمت هم محسوب می شود شما می توانید در چند روز تعداد زیادی فالوور داشته باشید اما این فالوور ها هیچ نوع تعاملی با پیج شما ندارند و باعث افزایش و ارتقا پیج اینستاگرام نمی شوند.

البته خرید فالوور ممکن است به لحاظ روانی تاثیر گذار باشد و عده ای را به عنوان فالوور جدید اینستاگرام که فالوور واقعی هم باشند جذ کند اما بصورت کلی نباید انتظار بالا رفتن رتبه پیج اینستاگرام را با این نوع فالوور ها داشت.

اما ربات اینستاگرام با انجام تمامی فعالیت های مورد نظر برای جذب فالوور و افزایش تعداد فالوور اینستاگرام و هدف گذاری روی اکانت های فعال و واقعی اینستاگرام و شناخت و تعامل با حتی نوع فالوور ها و مسدود سازی ارسال پیام های نا مناسب و یا ارسال پیام های سایر ربات ها و ایجاد یک روش تعامل بر انگیز با فالوور ها هر روز با سرعت زیاد تعداد زیادی فالوور جذب صفحه اینستاگرام شما خواهد کرد که هم ربات نیستند، هم واقعی هستند و هم اینکه به راحتی با خود فالوور بیشتری را برای پیج شما به همراه خواهند داشت.

هزینه استفاده از ربات اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است و در صورتیکه ربات هوشمند و دقیق نوشته شده باشد هیچ نوع ریسک و خطری برای پیج به همراه ندارد.  حتی بسیاری از بزرگ ترین پیج های اینستاگرام که دست افراد مشهور هم هست برای انجام برخی از فعالیت ها و مدیریت پیج اینستاگرام خود از ربات هوشمند و همه کاره اینستاگرام هنوز هم استفاده می کنند.

ربات اینستاگرام فالوجت

شرکت فالوجت بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات جذب فالوور و افزایش فالوور پیج اینستاگرام در ایران می باشد که با هدف بالاترین کسب رضایت مشتریان نوشته شده و نوعی ربات با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند با توان جذب بالای فالوور با امن ترین حالت می باشد. برای اطمینان می توانید تست سه روزه رایگان ما را داشته باشید.

source: بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *