خرید فالوور و لایک اینستاگرام , افزایش ویو و بازدید ویدیو ، پست و استوری اینستا , بالا بردن فالوور واقعی و فعال ایرانی IGTV , خرید لایک و فالوور خارجی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، یک دغدغه

یکی از تاثیر گذارترین روش های افزایش اعتبار پیج اینستاگرام، خرید فالوور است. اما خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، یکی از دغدغه های همیشگی کسب و کارها و فعالان این شبکه اجتماعی است.

خرید فالوور

  •  ریزش طبیعی
  •  شبه فعال و واقعی
  •  بدون نیاز به فالو
  •  ارزانترین قیمت

مشاهده پکیج ها

 

به دست آوردن فالوور بالا اینستاگرام، مستلزم تلاش زیاد است. باید مرتبا و هر روز در زمان های مشخص پست بگذارید. و مرتبا با دیگر کاربران اینستاگرام با لایک و کامنت و فالو در تعامل باشید.

اگر در این روش خیلی برای جذب فالوور موفق نبودید باید به سراغ روش هایی مانند تبلیغات در اینستاگرام بروید. اگر چه این کار افزایش فالوور ایرانی فعال را به دنبال دارد اما خیلی هزینه بر است.

خرید فالوور راهی بسیار مقرون به صرفه، فوری و ارزان قیمت برای افزایش فالوور اینستاگرام است اما چگونه می توان فالوور اینستاگرام بدون ریزش خرید؟

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

ابتدا اجازه دهید این سوال را مطرح کنیم که فالوور اینستاگرام بدون ریزش آیا اصلا وجود دارد؟ و اگر وجود دارید آیا این نوع فالوور واقعی و با کیفیت هستند یا خیر؟

فالوور اینستاگرام واقعی، فالووری است که دارای اکانت واقعی بوده و در اینستاگرام فعالیت دارد. این فالوورها به منظور بازدید ، تعامل، خرید و یا هر چیز دیگری که شما بخواهید به پیج شما اضافه می شوند.

جذب فالوور اینستاگرام به این صورت است که وقتی فالوور، محتوای یک پیج را بازدید می کند، ممکن است این محتوا را دوست داشته باشد و یا نداشته باشد.

بنابراین پر واضح است که این فالوور می تواند جذب پیج اینستاگرام بشود و یا نشود. پس این که گفته می شود که فالوور بدون ریزش اینستاگرام قطعا جای تامل دارد.

فالوور واقعی اینستاگرام یک فرد همانند خود شماست که از کاربران اینستاگرام تلقی می شوید و هر لحظه می توانید پیجی را فالو و یا آنفالو کنید. 

در نتیجه نمی توان یک کاربر اینستاگرام را وادار کرد که پیج شما را دنبال کند و یا تحت شرایطی به عنوان فالوور اینستاگرام شما باقی بماند.

آیا فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم داریم؟

معمولا گفته می شود که خرید فالوور فیک اینستاگرام یک روش عالی برای داشتن تعداد مشخصی از فالوور در پیج اینستاگرام است.

در واقع در این روش شما مثلا 20 هزار فالوور خریداری می کنید و این تعداد در پیج شما به عنوان فالوور ثابت اینستاگرام باقی می مانند.

اما در خرید فالوور فیک اینستاگرام نیر دو موضوع کاملا قابل بحث است. اول اینکه فالوور فیک اینستاگرام هیچ نوع تعمالی در پیج ندارد. یعنی نباید از آن توقع لایک، کامنت و ویو داشته باشید.

دوم اینکه خرید فالوور فیک به کلی یک موضوع نا مشخص است. منظور اینکه فالوور فیک عموما وجود ندارد و نمی توان موضوعی به نام فالوور فیک را به اینستاگرام نسبت دارد.

فالوور فیک اینستاگرام، فالووری است که در اینستاگرام اکانت دارد اما از این اکانت استفاده نمی کند. در واقع یک اکانت ثابت است. هیچ نوع فعالیتی ندارد و بهتر است بگوییم فالوور غیر فعال اینستاگرام.

آیا فالوور اینستاگرام غیر فعال ریزش ندارد؟

بصورت کلی اینستاگرام با اکانت های غیر فعال مبارزه می کند. اگر در مدت زمان مشخصی از این اکانت هیچ استفاده ای نشود اکانت آنها را غیر فعال و پاک می کند.

بنابراین حتی با خرید فالوور اینستاگرام غیر فعال، باز هم تعداد فالوور خریداری شده ثابت باقی نخواهد ماند و ریزش خواهد داشت. البته میزان این ریزش بسیار کم و به ندرت است.

در نتیجه شما چه فالوور فیک اینستاگرام بخرید، چه خرید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید، و یا حتی به روش های طبیعی افزایش فالوور داشته باشید، باز هم ریزش فالوور یک امر طبیعی است.

خرید فالوور اینستاگرام

چطور فالوور واقعی اینستاگرام بخریم؟

از آنجا که در هر روش ریزش فالوور اینستاگرام اتفاق خواهد افتاد بهترین راه این است که فالوور واقعی اینستاگرام بخریم.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام با کمترین ریزش، باید به سراغ سایت هایی بروید که تامین فالوور پیج اینستاگرام را با اکانت های فعال و واقعی در اینستاگرام انجام می دهند.

سایت فالوجت با ارائه خدمات به کاربران اینستاگرام و با تبلیغ پیج شما در ازا دریافت خدماتی، این اکانت ها را که همگی فعال و واقعی هستند به عنوان فالوور پیج اینستا می فروشد.

از آنجا که سایت فالوجت از اکانت های واقعی و فعال استفاده می کند، شما در زمان خرید فالوور واقعی تاثیر خرید آنها را با لایک، کامنت  و دیگر فعالیت های آنها در پیج خود خواهید دید.

البته نا گفته نماند که این فالوورها نیز باید جلب محتوای پیج شما شوند و اگر از محتوای پیج شما راضی نباشند ممکن است پیج شما را ترک کنند و یا لایک و کامنتی برای شما نگذارند.

اما برای حل این مشکل می توانید در کنار خرید فالوور اینستاگرام اقدام به خرید لایک، خرید کامنت و یا خرید ویو بکنید تا تعامل پیج خود را هم بصورت واقعی بالا ببرید.

نتیجه گیری در مورد خرید فالوور بدون ریزش

با توجه به توضیحات فوق در یک جمله می توان اینگونه نتیجه گرفت که هیچ نوع افزایش فالووری بدون ریزش فالوور اتفاق نمی افتد و همه نوع فالوور ها ریزش دارند.

بنابراین بمنظور تاثیر بیشتر خرید فالوور برای بازاریابی و فروش، بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور واقعی است.

سایت فالوجت با در اختیار داشتن بیش از دهها هزار کاربر فعال اینستاگرام، به راحتی از بین این کاربران، برای شما افزایش فالوور ، با مقدار دلخواه، در کوتاه ترین زمان ایجاد خواهد کرد.

در واقع با خرید فالوور فوری از سایت فالوجت می توانید افزایش فالوور فوری و واقعی داشته باشید. اما باید در نظر داشت که خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش عملا دروغ است.

داشتن فالوور واقعی و فعال می تواند به رشد پیج شما کمک زیادی بکند و از نظر روانشناسی نیز کاربران اینستاگرام به دنبال اکانت های با فالوور زیاد هستند.

ما در سایت فالوجت مجموعه ای از فالوور های فعال و واقعی را برای رشد شما فراهم نموده ایم تا با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش دروغین خداحافظی، و از مجموعه تاثیر گذار برای پیج خود استفاده کنید.

سوالات متداول

ایا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟

کاربر اینستاگرام شخصی مانند خود شماست که هر لحظه می تواند یک پیج را فالو یا آنفالو کند. پس ریزش در تعداد فالوور امری طبیعی است.

منظور از ریزش در فالوور اینستاگرام چیست؟

به کاهش تعداد فالوور ها، ریزش فالوور گفته می شود.

آیا خرید فالوور فیک، بدون ریزش است؟

اکثر فالوور های فیک، کاربرهای غیرفعال هستند. اگر چه آنفالو کردن توسط این فالوورها انجام نمی شود اما امکان بسته شدن اکانت ها توسط اینستاگرام وجود دارد.

میزان ریزش فالوور های اینستاگرام در هنگام خرید فالوور چه مقدار است؟

در پیج های مختلف بین 5 تا 20 درصد متغیر می باشد. این میزان کاملا به محتوای پیج شما و توانایی شما در جذب مخاطب بستگی دارد.

source: خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش 

۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

فروش بیشتر در اینستاگرام با 8 کلید طلایی- بخش دوم

اگر تا به حال صفحه اینستاگرام خود را بهینه نکرده اید و برای فروش محصولات خود از آن استفاده نکرده اید ، تا فرصت را بیش از این از دست نداده اید بهتر است شروع کنید. بخش دوم از مطلب هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام بخوانید:

۴- برای صفحه اینستاگرام یک پست (به عنوان پست خوراک) قابل فروش تولید کنید.

قابل فروش بودن مشخصات پست اینستاگرامی که برای خوراک اینستاگرام تولید می کنید خود به عنوان یک برگ برنده بزرگ برای شما محسوب می شود. بر اساس گفته های کارشناسان TechCrunch و Shopify در حال حاضر اینستاگرام به یک مرکز یا مکان مهم برای تبلیغات فروشگاهی تبدیل شده است. بنابراین اگر قادر به افزایش فالوور اینستاگرام در اینستاگرام با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مانند خرید ربات اینستاگرام و یا استفاده از ربات مخصوص اینستاگرام باشید می توانید با ایجاد پست های قابل فروش در اینستاگرام به فروش زیادی دست پیدا کنید.

در حال حاضر بسیاری از کابران اینستاگرام ترجیح می دهند برای خرید اورجینال کالا، خرید برند، خرید کالاهای تاپ و منحصر به فرد از دست افراد مطمئن بدون واسطه و با هزینه کمتر، هزینه کنند. منظور اینکه اگر پست اینستاگرام شما این حس را در فالوور اینستاگرام شما ایجاد کند می توانید به راحتی از طریق صفحه شخصی اینستاگرام خود به فروش قابل توجهی برسید.

از ویژگی های دیگر فروش در اینستاگرام این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا محصولاتی را که برای فروش در دسترس دارند تگ کنند و کاربران و فالوور اینستاگرام خود و دیگران را به داخل برنامه برای خرید هدایت کنند.

پلاگین Shopify همانند Shoppable Instagram Galleries عمل می کند تا کسب و کار ها شرایط فروش ساده تری داشته باشند. ویژگی های خرید از اینستاگرام این است که به راحتی کاربر می تواند جنس را مشاهده کند و تنها با استفاده از یک لینک به صفحه خرید هدایت شود. برای همین است که بسیاری از شرکت ها اقدام به ایجاد یک گالری سفارشی از محصولات منحصر به فرد و یونیک خود در اینستاگرام می کنند و لینک گالری خود را در بیو اینستاگرام برای هدایت مشتریان قرار می دهند.

وقتی فالوور اینستاگرام شما روی لینک بیو اینستاگرام شما کلیک می کند،  به یک صفحه هدایت می شود که پست های اینستاگرام شما را کامل در آن می بیند و می تواند بین محصولات شما محصول مورد علاقه خود را پیدا کند.

 

۵- به اینستاگرام پیشنهاد توسعه پست (Only Promotions )خود را بدهید

خریداران عاشق خرید های خوب و توسعه یافته اند. اینستاگرام مکان خوبی برای توسعه فروش ، معرفی محصولات جدید، ارائه کد های تخفیف و ارائه پیشنهاد های فوق العاده و وسوسه کننده است. شما می توانید اطلاعات اضافی محصولات خود را در کامنت پست اینستاگرام خود بگذارید و یا می توانید استوری اینستاگرام را به ارائه اطلاعات محصول تخصیص دهید و به این وسیله فالوور اینستاگرام خود را تشویق کنید تا بر روی لینک محصول در بیو اینستاگرام کلیک کنند  و از مزایا و تخفیف ها و یا پیشنهاد های وسوسه انگیز شما استفاده کنند.

اگر شما از ویژگی promotion اینستاگرام به خوبی استفاده کنید می توانید با استفاده از این ویژگی ها  در سایر شبکه های اجتماعی دیگر خود مانند فیسبوک، توئیتر و یا لینکدین خود نیز این تبلیغ را نمایش دهید و نمایه ای از کسب و کار برای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که استفاده از ویژگی پروموشن اینستاگرام زمانی مفید است که پیشنهاد های حیرت انگیز و جذاب داشته باشید. در واقع پروموشن کسب و کار اینستاگرام باعث می شود که فالوور شبکه های اجتماعی دیگر شما نیز پیشنهاد های شما را مشاهده کنند و تشویق شوند که با ورود به شبکه اجتماعی اینستا شما به جمع فالوور اینستاگرام شما بپیوندند و به این وسیله می توانید کار افزایش فالوور اینستاگرام خود را نیز به خوبی انجام دهید.

 

۶- ایجاد مشارکت با ایفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام ترفند بسیار موثری برای محبوب شدن شما است و هر روز بر دامنه آن افزوده می شود. به جرات می توان گفت اینفلوئنسر توانسته در سال های اخیر به عنوان همکار و حامی جای تبلیغات دیجیتال را بگیرد و امروزه به بخش مهمی از استراتژی های کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل شده است. مصرف کنندگان امروزه به تبلیغات سنتی اعتماد ندارند، آنها به مردم دیگر بیشتر اعتماد می کنند.

تحقیقات اخیر نیلسن نشان می دهد که مصرف کنندگان توصیه های شخصی را بیش از تبلیغات مختلف قبول می کنند.

ساده ترین راه این است که شما افرادی را داشته باشید و یا خودتان به عنوان مصرف کننده یک عکس با محصول داشته باشید و اقدام به اشتراک عکس مشتری با محصول در اینستاگرام بکنید.

استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر به برند های فرصت های منحصر به فردی می دهد تا بتوانند به محبوبیت بیشتر در اینستاگرام و فالوور بیشتر اینستاگرام دست پیدا کنند. هرچند به نظر می رسد که این ریسک بزرگی باشد که هزینه زیادی را برای اینفلوئنسر اینستاگرام بکنید اما اگر به خوبی بدانید برای چه هدفی اقدام به هزینه برای انفلوئنسراینستاگرام می کنید قطعا موفق می شوید.

برای مثال کافی است تبلیغ کنندگانی را در نظر بگیرید که میلیون ها تومان هزینه می کنند تا یک تبلیغ چند ثانیه ای را در صدا و سیما به میلیون ها نفر تنها یک بار نشان دهند که از این تعداد، عموم مشاهده کنندگان علاقه ای به این تبلیغ ندارند و حتی تماشا نمی کنند. این در حالی است که اگر فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید با مجموعه ای از افراد سر و کار دارید که تماما به محصولات و پست های شما علاقه دارند. ضمن اینکه پست شما چند ثانیه نمایش داده نمی شود و در بدترین حالت در استوری اینستاگرام برای ۲۴ ساعت می توانید تبلیغ خود را نمایش دهید.

این مطلب را در نظر بگیرید که می توانید با سرمایه گذاری در اینستاگرام به فالوور واقعی و بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار نفر دست پیدا کنید. این کار ریسک زیادی ممکن است داشته باشد و زمان زیادی نیز نیاز دارد. اما روش دیگر این است که سرمایه خود را به عنوان هزینه به اینفلوئنسر های محبوب بدهید  تا با استفاده از نفوذ آنها تبلیغ خود را به همان تعداد فالوور اینستا نشان دهید و فروش مشابه داشته باشید و با کمی جذابیت حتی به جذب فالوور اینستا فکر کنید.

هفتاد و نه درصد از کسب و کارهای موفق در اینستاگرام به دنبال ارزیابی انفلوئنسر های تاثیر گذار و سپردن کار به آنها می روند که این کار را در هفتاد درصد مواقع با مشاهده فالوور واقعی آنها و تعداد لایک و کامنت های آنها میسر می شود.

مهم است که در ابتدای شروع کسب و کار اینستاگرام خود  زمان بیشتری را صرف فکر کردن درباره اهداف استراتژی و مبارزات انتخاباتی خود بکنید. ایجاد اهداف شفاف و مشخص در ابتدای مسیر بازاریابی در اینستاگرام به شما کمک می کند تا بهترین شریک کاری یا اینفلوئنسر اینستاگرام مرتبط با کار خود را را داشته باشید.

 

۷- از هشتگ های صحیح استفاده کنید

هشتگ

اگر واقعا به دنبال برند سازی در اینستاگرام هستید و به دنبال بالا بردن فالوور اینستاگرام خود هستید باید در استفاده از هشتگ ها به عنوان یک هنرمند عمل کنید.

هشتگ می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نشان دادن پست شما به میلیون ها کاربر اینستاگرام بسیار مفید باشد. اما به یاد داشته باشید که در استفاده از هشتگ اینستاگرام نباید زیاده روی کنید. حتی این کار می تواند باعث شود تا پست شما به عنوان اسپم و یا پست مشکوک اینستا تشخیص داده شود.

مهم است که به تعداد انگشت شماری از هشتگ هدفمند اینستاگرام در هر پست استفاده کنید. این شانس پست اینستاگرام شما را برای اینکه افراد درست و مناسب آن را ببینند افزایش می دهد. لازم به توضیح است که هدف شما همه افراد نیستند بلکه هدف اصلی شما مخاطبین و فالوور اینستاگرام شما است. با انتخاب دقیق هشتگ اینستاگرام ، مطمئن خواهید بود که افرادی که پست شما را مشاهده می کنند همان افرادی هستند که در اهداف تجاری شما قرار دارند.

یک تکنیک ساده برای اینکه ببینید کدام هشتگ اینستاگرام به عنوان هشتگ محبوب اینستاگرام پست های مشابه شما هستند این است که ببینید که اینفلوئنسرهای اینستاگرام از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. این نکته را به ذهنتان بسپارید که هر یک از این هشتگ های اینستا میلیون ها پست را پشتیبانی می کنند به همین دلیل اگر این هشتگ را استفاده می کنید مهم است که مختصر و هدفمند ، هدف خود را دنبال کنید.

به عنوان مثال هشتگ #travel بیش از ۴۰۶ میلیون پست را پشتیبانی می کند. پس اگر travel هشتگ انتخابی شما است، باید خیلی پست قوی ای داشته باشید و بصورت خلاصه این هشتگ شاید خیلی مناسب شما نباشد و شانس مشاهده پست اینستاگرام را کاهش می دهد. برای این منظور باید اقدام به استفاده از هشتگ در صفحه اینستا خود بکنید که مخاطبین خاص شما دنبال آن هستند.

 

۸- کپشن را فراموش نکنید.

کپشن یا به فارسی ارائه توضیحات اجمالی یکی دیگر از عناصر یکپارچه ای است که در هر پست اینستاگرام باید استفاده شود. یک کپشن اینستاگرام می تواند باعث موفقیت و یا شکست یک پست اینستا شود. اگر تصویر فوق العاده ای را در اینستا خود انتشار دهید ولی کپشن اینستا شما مناسب نباشد ،به راحتی می تواند باعث دلزدگی فالوور اینستا شما شود. بنابراین دقت در کپشن نویسی در اینستاگرام بسیار مهم است.

کپشن اینستا شما می تواند خیلی کارها انجام دهد. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در ایجاد کپشن اینستاگرام در نظر داشته باشید فالوور اینستاگرام خودتان است.

دومین اهمیت داشتن کپشن خوب اینستاگرام این است که فالوور صفحه اینستاگرام شما را ترغیب به واکنش می کند. البته این بدین مفهوم نیست که حتما شما باید از جملات فوق العاده در کپشن استفاده کنید، باید با زبان ساده با مخاطب اینستاگرام صحبت شود، بخصوص درباره محصولات، این کار می تواند صداقت شما را بیشتر توصیف کند و باعث دادن انگیزه بیشتر به فالوور اینستاگرام شما شود. کپشن نویسی و پاسخ به کپشن توسط کاربر اینستا باعث می شود تا نام تجاری شما مشهور تر شود و در کنار آن اتفاقاتی مانند بازدید بیشتر سایت، بهبود سئو سایت و افزایش فالوور اینستاگرام و نهایتا فروش بیشتر برای شما اتفاق بیافتد.

 

نتیجه گیری

تفاوتی ندارد خودتان این کار را انجام می دهید و یا بوسیله ربات اینستاگرام بصورت هدفمند و دقیق این کار انجام شود. برای به دست آوردن فروش بیشتر در اینستاگرام باید اقداماتی انجام شود و مرتبا آزمون و خطاهای زیادی انجام دهید تا بهترین روش ها را برای تعامل با مخاطب اینستاگرام پیدا کنید.

این هشت راهنمایی به شما کمک می کند که در این راه موفق تر باشید اما  این تنها راه هایی نیست که برای موفقیت در فروش در اینستاگرام نیاز دارید و می توانید سایر راه های فروش را هم امتحان کنید. اما یک نکته را فراموش نکنید و آن هم اینکه فالوور بیشتر اینستاگرام یعنی بازدید بیشتر اینستا و نهایتا فروش بیشتر .

اگر به دنبال فالوور فیک اینستاگرام نیستید و می خواهید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید و زمان کافی برای انجام این هشت تکنیکو بسیار از تکنیک های اینستاگرام دیگر ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ربات فالوجت استفاده کنید. ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی شده تا تمامی نیاز های شما را بصورت واقعی و اسان وار دنبال کند و بصورت هدفمند به جذب مخاطب اینستا و افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

source: هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام- بخش دوم

۱۲ آذر ۹۸ ، ۰۹:۳۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

فروش بیشتر در اینستاگرام با 8 کلید طلایی- بخش اول

ابزاری به نام اینستاگرام امروزه بدون در نظر گرفتن نوع و حجم کسب و کار به یکی از بهترین روش های تبلیغات و فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است.

در سپتامبر ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد که جامعه کسب و کار در اینستاگرام تا دو میلیون تبلیغات در روز رشد داشته است و تنها در همان سال و در ماه مارس بود که به این تعداد یک میلیون تبلیغ دیگر نیز افزوده شد.

از مارک ها و برند های اصلی گرفته تا کسب و کارهای محلی در تمامی نقاط جهان امروزه با تبلیغات در اینستاگرام و نمایش دادن محصولات و خدمات خود در این شبکه اجتماعی به موفقیت های باور نکردنی دست پیدا کرده اند.

هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام

اگر تا به حال صفحه اینستاگرام خود را بهینه نکرده اید و برای فروش محصولات خود از آن استفاده نکرده اید ، تا فرصت را بیش از این از دست نداده اید بهتر است شروع کنید. هشت توصیه زیر از راه های اثبات شده ای هستند که به نحوه فروش در اینستاگرام شما کمک خواهند کرد.

۱- صفحه کسب و کار اینستاگرام خود را بهینه کنید

پروفایل صفحه اینستاگرام

پروفایل صفحه اینستاگرام کسب و کار، یا صفحه تجاری اینستاگرام، تبدیل به صفحه اصلی بسیاری از کاربران اینترنت به جای گوگل شده است. این بدین مفهوم است که شما باید برای طراحی پروفایل اینستاگرام خود به خوبی زمان صرف کنید و با ارائه یک طرح و نمایه عالی مخاطبین و فالوورهای اینستاگرام خود را مجذوب کنید.

بصورت کلی پروفایل اینستاگرام کسب و کار باید شامل موارد زیر باشد:

  • عکس پروفایل: بهتر است برند محصولات و یا خدمات شما و یا یکی از محصولات شما باشد
  • بیوگرافی اینستاگرام خوب: شما فوق العاده هستید. این باید مفهوم کلی آن چیزی باشد که به عنوان بیو اینستاگرام و یا بیوگرافی اینستاگرام شما بصورت کاملا خلاصه و شفاف گفته می شود.
  • لینک دهی به صفحه وب فروشگاه: قسمت URL اینستاگرام تنها مکانی است که کمک می کند تا شما لینک وب سایت خود را به صورت مستقیم قرار دهید. بهتر است یک نشانی اینترنتی و یا وب سایت حرفه ای برای این هدف در نظر گرفته باشید.

در نظر داشته باشید که پروفایل اینستاگرام کسب و کار یا تجارت شما اولین مکانی است که پیروان اینستاگرام و یا فالوورهای علاقمند به کسب و کار شما، بررسی خواهند کرد. به همین دلیل باید طراحی این صفحه به شکلی باشد که به راحتی بتواند در جذب فالوور شما را کمک کند. افزایش فالوور اینستاگرام مهم ترین هدف شما برای نمایش بیشتر محصولات و خدمات شما خواهد بود. با ایجاد یک داستان زیبا برای برند خود، ارائه حس خوب و با علم زیبا شناختی می توانید فالوور وفادار اینستاگرام را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید و این مهم ترین سرمایه اینستاگرام شما خواهد بود.

۲- از تبلیغات اینستاگرام برای رسیدن به هدف نهایی مخاطبین خود استفاده کنید.

با وجود تغییرات متناوبی که در الگوریتم اینستاگرام ایجاد می شود و با رقابت روز افزون در پلت فرم های مختلف اینستاگرام ، بسیار مهم است که شما چگونه عمل می کنید . این بدین مفهوم است که تبلیغات در اینستاگرام  به یک استراتژی مارکتینگ تبدیل شده است.

وقتی شما صفحه اینستاگرام تجاری خود را فعال می کنید، می توانید در خصوص مدت زمانی که می خواهید صرف آن کنید تصمیم گیری کنید و اینکه دوست دارید تبلیغات شما در کجاها دیده شود و حتی می توانید مدت زمان نمایش تبلیغات اینستاگرام خود را هم تعیین کنید. اینستاگرام گزینه های متفاوتی را برای تبلیغات در اینستاگرام فراهم کرده است. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که دوست دارید هزینه بکنید یا خیر و اینکه بهترین راه برای تبلیغات شما کدام است.

شما می توانید یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام راه اندازی کنید. هر چند ممکن است این کار تاثیر منفی بر روی برند شما داشته باشد و باید به این کار تسلط مناسبی داشته باشید.

ساده ترین راه برای تبلیغات در اینستاگرام ارتقا پست ها در اینستاگرام است. برای این کار تنها کافی است پست هایی که دوست دارید را انتخاب کنید و بر روی گزینه promote یا ارتقا کلیک کنید.

با این کار اینستاگرام مخاطبین مشابه ای که اینگونه پست ها را دوست داشته اند و به اشتراک گذاشته اند با الگوریتم های خود تشخیص می دهد و شما تنها کافی است از بین مخاطبین مشخص شده افرادی را متناسب با سلایق، سن و حتی جنسیت مورد نظر شما هستند، انتخاب و گروه فالوورهای خود را ایجاد کنید.

با تشکیل این گروه باید بودجه تعیین کنید. با یک بودجه کوچک شروع کنید و تنها پست اینستاگرام خود را برای چند روز انتشار دهید. با مشاهده نتایج می توانید عملکرد پست اینستا خود را بررسی کنید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا سلیقه و خواست مشتریان را بشناسید و بتوانید با آنها تعامل کنید.

به یاد داشته باشید بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام این است که محتوا اینستاگرام شما کاملا شفاف، آنچه که تولید می کنید و ارائه می دهید را به مخاطب نشان  و انتقال دهد.

۳- استوری اینستاگرام با لینک محصولات

استوزی اینستاگرام

استوری اینستاگرام (Instagram Stories) همچنان یکی از محبوب ترین روش های پست گذاری اینستاگرام است. تنها کافی است بدانید روزانه این استوری ها بالغ بر ۵۰۰ میلیون کاربر فعال علاقمند دارند. یعنی چیزی دو برابر Snapchat. بنابراین هیچ چیز بیشتر از این اهمیت ندارد که کسب و کارها به دنبال یافتن راه های خلاقانه و جدید برای فروش با استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام باشند.

استوری اینستاگرام فرصتی عالی برای کسب و کار ها فراهم می کند تا با فالوور اینستاگرام خود به صورت مکرر و شخصی تر تعامل داشته باشند. بسیاری از برند های معروف اینستاگرام از این ویژگی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و با ارائه پیشنهادات خاص و تبلیغات وسوسه کننده به راحتی اقدام به جذب فالوور و یا افزایش فالوور و متعاقبا فروش بیشتر در اینستاگرام می کنند.

از سال ۲۰۱۷ به بعد اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران خود فراهم کرد تا بتوانند با افزایش فالوور اینستاگرام خود تا ۱۰۰۰۰ کاربر و یا حتی بیشتر و ارائه لینک در استوری اینستاگرام بیشتر در کسب و کار خود تبلیغ کنند. این یک خبر فوق العاده برای برند های اینستاگرامی و غیر اینستاگرامی بود تا بتوانند از این فضا برای افزایش فروش محصولات خود با استفاده از اینستاگرام بهره بگیرند.

در حال حاضر این قابلیت به عنوان یکی از ابزارهای اصلی اینستاگرام برای نمایش های عمومی و افزایش بازدید صفحات اینستاگرام تبدیل شده است و باعث بالا رفتن ترافیک اینستا و افزایش رقابت پذیری در اینستاگرام شده است.

در زمان انتشار یک پست استوری در اینستاگرام یک فلش کوچک مشاهده خواهید کرد و متن (( مشاهده بیشتر)) که در پایین تصویر آورده می شود. از آنجا که این متن کوچک ممکن است زیاد جلب توجه نکند می توانید با اضافه کردن متن و یا راهنمایی خاصی برای کاربران اینستاگرام خود، آنها را ترغیب به خواندن بیشتر متن بکنید.

الگوریتم اینستاگرام اکنون به شکلی عمل می کند که تمامی فعل و انفعالاتی که در استوری اینستاگرام شما اتفاق می افتد را در نظر می گیرد، مانند پاسخ به استوری، پست گذاشتن کاربران اینستاگرام و … . بنابراین هرچقدر فالوور اینستاگرام شما بیشتر با متن شما ارتباط برقرار کند احتمال بازدید پست اینستاگرام شما در صفحه فید اینستاگرام (feed) بیشتر می شود و شانس تبلیغ محصولات شما در اینستاگرام افزایش می یابد.

یک صفحه اینستاگرام زمانی عالی عمل می کند که فرصت های تعامل زیادتری را با کاربران و فالوورهای اینستاگرام  در استوری فراهم کرده باشد و همچنین تعداد فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشد. بالا رفتن فالوور اینستاگرام باعث می شود تعداد بیشتری استوری شما را مشاهده کنند و قطعا به آن واکنش بیشتری نشان دهند.

source: هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام- بخش اول

۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

خدمات ربات اینستاگرام را بشناسید

کافی بخواهید از طریق تجارت الکترونیک و با استفاده از روش های اینترنتی بازاریابی کنید. بدون تردید در همه روش ها ردی از اینستاگرام خواهید یافت که امروزه به یک ابزار فوق العاده برای تبلیغ و گسترش و توسعه فروش و بازاریابی تبدیل شده است. برای اینکه در اینستا موفق باشید نیاز به فالوور دارید و هر چه تعداد فالوور اینستاگرام شما بیشتر باشد قطعا بیشتر دیده خواهید شد و هر چه بیشتر لایک و کامنت بگیرید به عنوان یکی از اعضا محبوب اینستاگرام شناخته خواهید شد که خود شبکه اینستاگرام شما را بیشتر به دیگران توصیه می کند و پست های شما را به آنها نشان می دهد.

خدمات بهترین ربات اینستاگرام

داشتن فالوور واقعی و فالوور ایرانی واقعی کار چندان ساده ای نیست. روش های زیادی وجود دارد ، از صبر کردن و یکی یکی جمع کردن فالوور ها تا استفاده از تبلیغات گران قیمت صفحه اینستاگرام در شبکه های و صفحات دیگر اینستاگرام، تعامل با اینفلوئنسر ها و یا فعالیت ۲۴ ساعته در اینستاگرام و مرتبا فعال بودن در آن، اما هیچ کدام از این روش ها امروزه به اندازه استفاده از ربات اینستاگرام حرفه ای مورد پسند، ساده و کاربردی نیست.  سرعت کار ربات اینستاگرام خارق العاده است و می تواند در مدت زمان بسیار کم بازدید و فروش پیج اینستاگرام شما را به صورت عجیبی افزایش دهد.

اما مهم است که ربات اینستاگرام شما قابلیت و کارایی لازم را داشته باشد. رباط اینستاگرام باید تحت وب باشد و از قابلیت ها و برنامه نویسی بسیار پیشرفته ای برخوردار باشد و در ضمن پشتیبانی حرفه ای نیز داشته باشد.

شرکت فالوجت با استفاده از مدرن ترین روش ها و بهره گیری از تیمی کاملا حرفه ای و به روز، بهترین ربات اینستاگرام را تولید کرده و همواره در تمامی ساعات شبانه روز خدمات رسانی و پشتیبانی آن را به خوبی انجام می دهد. مهم ترین اینکه با وجود هزینه کم استفاده از خدمات ربات فالوجت، فالوور واقعی ایرانی و یا فالوور واقعی در هر موقعیت و مکان را برای شما قطعا به همراه خواهد داشت و این تضمینی است.

اما مهم است که بدانید خدمات ربات اینستاگرام چیست و چگونه ارائه می شود. ما در شرکت فالوجت با سال ها فعالیت در این حوزه و قرار دادن خود به جای مشتریان در زمان های مختلف تمامی نیازهای مشتریان فالوجت را به خوبی درک کرده ایم و در ساخت ربات اینستاگرام فالوجت از تکنیک هایی استفاده کرده ایم که بدون تردید مشابه آن را در سایر ربات های اینستاگرام نخواهید یافت و یا حداقل با این کیفیت در جایی نخواهید دید.

 

نحوه کار ربات فالوجت

ربات اینستاگرام فالوجت

ربات خوب اینستاگرام یعنی رباتی که بتواند به تمامی نیاز های یک صفحه اینستاگرام به خوبی جواب دهد. در ضمن باید در کمترین زمان فالوور واقعی اینستاگرام برای ما بسازد و به شکلی عمل کند که گویی خود ما در صفحه اینستاگرام فعال هستیم.

تمامی این قابلیت ها باید رد برنامه نویسی ربات اینستاگرام دیده شده باشد. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام نتیجه فعال و انفعالاتی است که به خوبی توسط ربات اینستاگرام برنامه ریزی شده اند.

ربات عالی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که دو موضوع را به راحتی هدفمند کنید:

  • نحوه تعامل با فالوور یا فالوئر صفحه اینستاگرام

منظور از نحوه تعامل این است که باید به شما این امکان را بدهد که بتوانید با تنظیم ربات اینستاگرام آن را برای فعالیت هایی مانند لایک کردن پست دیگران، ارسال کامنت های مختلف برای پست دیگران،  فالور و آنفالو کردن صفحات مختلف اینستاگرام در زمان های مناسب و برنامه ریزی شده و  غیره.

با خرید ربات اینستاگرام حرفه ای دست شما باز خواهد بود تا تنظیمات ربات را به شکلی انجام دهید که با روش انتخابی شما اقدام به جذب فالوور بکند. حتی شما می توانید میزان سرعت عمل ربات اینستا را هم تنظیم کنید. در این حالت می توانید به ربات اینستاگرام دستور دهید که هر ساعت چند لایک، کامنت و فالو را انجام دهد. به یاد داشته باشید سرعت بالا برای ربات امکان پذیر است و این قابلیت را انسان ندارد. اگر سرعت کار ربات را خیلی بالا ببرید باعث خواهید شد که پروتکل اینستاگرام را به چیج خود حساس کنید. اینستاگرام با ربات میانه خوبی ندارد و راحت پیج شما را جریمه می کند.

اگر بصورت مناسب و با سرعت عادی رباط اینستا خود را برنامه ریزی کنید می توانید در هر ماه اقدام به جذب هزاران فالوور اینستاگرام بکنید. کسانی که به دلیل لایک پست هایشان توسط شما، کامنت های شما و یا فالو شدن توسط شما متوجه پیج اینستاگرام شما شده اند و شما را فالوبک کرده اند.

  • جامعه مخاطبین اینستاگرام و یا جامعه فالوورهای اینستاگرام را تعیین کنید

ما فارسی زبان هستیم، با فرهنگ ایرانی بزرگ شده ایم و این دست موارد مربوط به بخشی از دیدگاه شما برای داشتن صفحه اینستاگرام است. افرادی که می خواهند کار فروش و بازاریابی انجام دهند هم عمدتا در ایران ، در یک شهرستان خاص و یا در مناطقی خاص کار می کنند. برخی نیز فعالیت های بین المللی دارند و با کشورهای مختلف در تعامل هستند.

این موضوعی است که شما باید برای ربات اینستاگرام فالوجت تعیین کنید. فالوجت این قابلیت را به مشتراین خود می دهد که محدوده فعالیت ربات را تعیین کنند. این موضوع باعث می شود که جامعه ای که به عنوان فالوور اینستاگرام به پیج شما اضافه می شوند عمدتا در دسترس شما باشند.

با توجه به اینکه فالوور واقعی به دنبال علاقه به کسب و کار و یا موضوع اینستاگرام شما وارد صفحه شما شده است اگر شما در زمینه کسب و کار و یا خدماتی مانند فروش یک کالا فعالیت داشته باشید وقتی مشتری بداند به راحتی می تواند بصورت حضوری به شما مراجعه کند از طرف مشتری نیز اعتماد بیشتری به شما می شود.

ضمن اینکه شما برای ارتقا برند تجاری خودتان بهتر است در ابتدا از منطقه و شهر خودتان شروع کنید. نگران نباشید فالوجت به شما این امکان را می دهد که هر بار برای افزایش واقعی فالوور خود محدوده جغرافیایی اینستاگرام خود را وسیه تر و یا محدودتر کنید.

 

خدمات ربات اینستاگرام فالوجت

گفتیم که فالوجت ساخته شده تا شما را به اهداف واقعی خودتان برساند. بر خلاف بسیاری از ربات ها، ربات فالوجت کاملا سازماندهی شده است تا خدمات افزایش فالوور و بازدید پیج شما را به شما بصورت قابل مشاهده و بررسی ارائه نماید.

برای این منظور خدمات ما در فالوجت شامل موارد زیر می شود:

  • خدمات افزایش فالوور یا افزایش فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام

با استفاده از هشتگ گذاری های دقیق می توانید ربات فالوجت را برای شناخت علایق و اهداف پیج خود راهنمایی کنید تا همه مخاطبین دارای اشتراک با شما را پیدا کند و با آنها تعامل پیدا کند.

ربات اینستاگرام با دنبال کردن هشتگ ها تمامی صفحات مشابه که از هشتگ مشابه استفاده کرده اند را پیدا می کند، آنها را لایک می کند و حتی در صورت داشتن دستور از شما کامنت های مرتبط می نویسد.

  • تعیین محدوده جغرافیایی

لوکیشن ربات اینستاگرام

همانگونه که توضیح دادیم در این حالت با تنظیم ربات اینستا خود می توانید مشخص کنید که کاربران صفحه اینستاگرام شما از کجا باشند. در واقع قابلیت لوکیشن اینستاگرام به ربات کمک می کند تا فعالیت ها و علاقمندی های این محدوده را شناسایی و افراد مرتبط را پیدا کند و با خدمات نام برده شده به اینستاگرام شما راهنمایی کند.

  • مشخص کردن رقبا

یکی از قابلیت های کلیدی ربات اینستاگرام این است که مخاطبین رقیب شما را ترغیب کند تا به صفحه اینستاگرام شما بیایند و شما را هم دنبال کنند. قطعا افرادی که صفحه اینستاگرامی را دنبال می کنند به دلیل علاقه به مطالب آن صفحه است.

حتی شما می توانید با ارائه محتوای با کیفیت فوق العاده بالاتر مخاطب آنها را کاملا به چیج خود دلبسته کنید تا خود معرف پیج ایسنتاگرام شما به دیگران باشند. برای این کار ربات اینستاگرام با مخاطبین صفحات رقیب شما وارد تعامل می شود و به آنها در واقع نشانی صفحه اینستا شما را می دهد.

  • دریافت گزارش فعالیت از اینستاگرام

گزارش ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام فالوجت یک خصوصیت عالی دیگر هم دارد. این ربات انواع گزارشات را که البته کاربردی هم هستند در اختیار شما قرار می دهد.  در واقع با استفاده از این گزارشات می توانید بازخورد صفحه اینستاگرام و انواع پست های خود را مشاهده کنید و حتی نحوه برنامه ریزی، هدف گذاری در اینستاگرام و غیره خود را تغییر دهید.

اینکه چه تعداد فالوور دارید، چند کامنت و لایک هر پست دارد، بهترین پست های شما کدام بوده اند و چه موضوعاتی داشته اند، چند نفر شما را در روزهای اخیر فالو کرده اند،  رشد فالوور اینستا داشته اید و یا با کاهش فالوور مواجه شده اید، چند نفر آنفالو داشته اید و  … از این دست گزارشات ربات اینستا فالوجت هستند.

حتی از گزارشات جالبی که فالوجت به شما می دهد درصد موفقیت شما در بین مشتریان فالوجت می باشد. با این گزارش شما می توانید خود را با سایر مشتریان ما در فالوجت مقایسه کنید و دلایل بهبود فالوور و ضعف و قوت خود را نسبت به آنها تخمین بزنید.

 

جذب فالوور با ربات فالوجت

 

شاید بزرگ ترین خواسته هر یک از افررادی که به ربات اینستاگرام گرایش پیدا می کنند این است که بدانند این ربات چند نفر فالوور برای آنها ایجاد می کند.  اینکه پیج اینستاگرام شما با استفاده از ربات اینستاگرام چقدر موفق باشد به دو عامل بستگی دارد.

اوا خود ربات اینستاگرام است که باید حرفه ای و کاملا مناسب باشد و دوم محتوایی است که شما تولید می کنید.

بر اساس تجربه می توان گفت ماهیانه  تا نزدیک به ۲۰۰۰ نفر با استفاده از ربات فالوجت صفحه شما را بازدید خواهند کرد. فالوور اینستاگرام جذب محتوای شما خواهد شد. بنابراین باید محتوای خوب تولید کنید تا اغلب این فالوورها جذب پیج شما شوند.

البته نگران نباشید. ما در تولید محتوای با کیفیت هم در فالوجت به شما مشاوره و راهنمایی لازم را خواهیم داد. تنها کافی است به منظور مشاهه نتایج ربات اینستاگرام فالوجت تست سه روز رایگان ما را انجام دهید و در صورت رضایت و خرید ربات اینستا ما تنها با یک تماس با کارشناسان ما نقطه نظرات و شرایط تولید محتوای با کیفیت را بصورت رایگان از ما دریافت کنید و یا حتی برای تولید محتوا با تیم حرفه ای ما همراه شوید.

source: خدمات ربات اینستاگرام

۰۴ آذر ۹۸ ، ۰۹:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

برای رفع مشکل ارور امنیتی اینستاگرام چه کاری می توان انجام داد؟

یکی از مشکلاتی که بعضا برخی از کاربران اینستاگرام که بخصوص از ربات اینستاگرام استفاده می کنند با آن مواجه می شوند، ارور کد امنیتی یا Security Code است. در واقع با ظاهر شدن این کد دسترسی بصورت موقت به حساب اینستاگرام مسدود شده است تا شرایط احراز تایید شود و در واقع اینستاگرام به دنبال این است که واقعی بودن اکانت شما را بررسی کند. البته این ارور تنها در زمان استفاده از ربات اینستاگرام اتفاق نمی افتد و در هر زمان و به هر دلیل که پروتکل های اینستاگرام به فعالیت پیج شما مشکوک شوند این اخطار را بر روی پیج شما قرار می دهند.

عموما با توجه به اینکه با یک ایمیل و یک شماره تلفن همراه کار ثبت نام اینستاگرام شما انجام شده است، اینستاگرام تنها از شما می خواهد که ارسال کد به یکی از این دو یعنی ایمیل و یا شماره همراه را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ، کد برای ایمیل یا شماره همراه ارسال می شود و به راحتی با وارد کردن کد مشکل برطرف می شود.

بهترین ربات اینستاگرام

آیا استفاده از ربات اینستاگرامباعث ارور کد امنیتی اینستاگرام می شود؟

دلایل زیادی می تواند باعث به وجود آمدن این کد امنیتی و یا ارور امنیتی اینستاگرام شود. اما افرادی که از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنند معمولا با این ارور بیشتر مواجه می شوند. از عمده ترین دلایل ظهور این کد امنیتی در زمان استفاده از ربات فالووریاب اینستاگرام ، استفاده نامتعارف از ربات اینستا است. در واقع ربات باید به شکلی برنامه ریزی و زمان بندی شود که فعالیت مشکوکی نداشته باشد.

وقتی ربات اینستاگرام با سرعت بیش از حد مجاز بخصوص در زمانی که هنوز افزایش فالوور و جذب فالوور پیج شما خیلی زیاد نیست، فعالیت کند، پروتکل های امنیتی اینستاگرام به اینکه شما احتمالا از ربات استفاده می کنید مشکوک شده و با قفل کردن پیج اینستاگرام شما در واقع اقدام به احراز هویت از شما می کنند.

به یاد داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هایی را برای فعالیت در این شبکه اجتماعی در نظر دارد. منظور از محدودیت ها تعداد فعالیت هایی است که یک کاربر فعال اینستاگرام در روز می تواند انجام دهد. مثلا در هر ساعت تنها ۶۰ لایک یک کاربر فعال می تواند داشته باشد، یا ۶۰ کامنت بنویسد و غیره که در مقاله ای جداگانه درباره محدودیت های اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

بنابراین وقتی سرعت لایک بیش از ۶۰ لایک در ساعت باشد و یا بیشتر از ۶۰ کامنت در هر ساعت نوشته شود این باعث می شود تا اینستاگرام فورا فعالیت پیج را مشکوک شناسایی کند و پیج را قفل کند و ارور کد امنیتی را برای شما فعال کند.

البته لازم به توضیح است با رشد یا افزایش فالوور اینستاگرام و رسیدن آن به چندین هزار فالوور اینستاگرام این محدودیت ها کمتر می شود و می توان به مرور زمان سرعت ربات را افزایش داد هر چند در این زمان هم بهتر است سرعت در حداکثر خود قرار نگیرد.

رفع مشکل کد امنیتی اینستاگرام

شاید تا چند سال قبل مشکل این ارور امنیتی اینستاگرام به این راحتی حل شدنی نبود. اما در این سال ها با قرار گرفتن کد پیش شماره ۹۸+ ایران در لیست کدهای معتبر و شناسایی شده اینستاگرام مشکل رفع ارور کد امنیتی اینستاگرام دیگر همانند گذشته دشوار نیست.

بنابراین ساده ترین کار این است که از اینستاگرام بخواهید کد امنیتی را به شماره همراه شما ارسال کند و در زمان دریافت کد این کد را وارد فیلد مورد نظر کرده و اینستاگرام شما دوباره فعال می شود.  این کد امنیتی شش رقمی است و عمدتا به راحتی برای شماره موبایل شما ارسال می شود.

راه دیگر این است که از اینستاگرام بخواهید کد را برای آدرس ایمیل شما ارسال کند و از ایمیل خود کد را وارد کنید.

در نظر داشته باشید که شماره موبایل و یا آدرس ایمیلی از شما پذیرفته می شود که در زمان ثبت نام و یا ساخت اکانت اینستاگرام از آن استفاده کرده باشید و اکنون در حساب شما فعال باشد.

 

مشکل ارسال نشدن کد امنیتی اینستاگرام

اما به دلایل بسیار متفاوت و نامشخص گاها این کد شش رقمی نه برای موبایل و نه برای ایمیل ارسال نمی شود. برای اینکه به مشکل عدم دریافت کد امنیتی اینستاگرام برخورد نکنید بهتر است اقداماتی را از قبل انجام داده باشید.

استفاده از کد بازیابی برای حل مشکل کد امنیتی اینستاگرام

برای استفاده از این روش باید به  پروفایل اینستاگرام خود رفته و از گزینه چند خط بالایی

 

صفحه نمایش گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید. به Privacy and Security و سپس گزینه Two-Factor Authentication بروید. اکنون گزینه Recovery Codes را انتخاب کنید. چند کد به شما داده می شود که بهتر است این کدها را ذخیره کنید تا در هر زمان با این مشکل مواجه شدید با وارد کردن این کدها به راحتی وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

خرید ربات اینستاگرام

 

اگر قصد دارید این کدها را به هر دلیل تغییر دهید Get New Codes را بزنید و کد جدید دریافت کنید.

استفاده از گزینه Get Help Signing In برای حذف کد امنیتی اینستاگرام

در این حالت بعد از اینکه اینستاگرام را باز کردید باید در صفحه لاگین گزینه Get Help Signing In را کلیک کنید. اگر از گوشی های اندروید استفاده می کنید گزینه Use Username or Email را انتخاب کنید و اگر از گوشی های آیوفون استفاده می کنید ابتدا یوزر و پسورد خود را بزنید و بعد گزینه Other Issues را انتخاب کنید.

ساخت ربات اینستاگرام

 

در صفحه بعد نام کاربری و پروفایل شما دیده می شود. گزینه Don’t have access to any of these و یا Need more help را کلیک یا لمس کنید. در مرحله بعد باید مشکل را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام توضیح داده و ارسال کنید. بعد از دو تا سه روز از طرف اینستاگرام با شما تماس گرفته می شود و از شما نام کاربری و اطلاعات حساب پرسیده می شود و شما را به لینکی هدایت می کند تا مشکلتان حل شود.

 

از یک دستگاه دیگر برای مشکل عدم ارسال کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید

مشکل نیامدن کد اینستاگرام بعضا به دلیل مشکل IP دستگاه است. بنابراین بهتر است از کامپیوتر و یا یک گوشی دیگر برای رفع مشکل کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید. بعضا استفاده از ربات اینستاگرام بر روی برخی از IP ها بیشتر می شود و یا به دلایلی اینستاگرام برخی از IPها را حذف یا بلاک می کند و این مشکل به وجود می آید. البته برخی نیز پیشنهاد می کنند از نرم افزارهای تغییر IP استفاده شود.

 

حل مشکل نفرستادن کد امنیتی اینستاگرام با ورود از طریق فیس بوک

 

خرید ربات اینستاگرام

اگر نمی توانید کد امنیتی اینستاگرام را دریافت کنید برای حل این مشکل بهتر است از گزینه switch account در پایین صفحه لاگین استفاده کنید و در صفحه بعد با انتخاب گزینه Log in with Facebook از طریق اکانت فیس بوک خود وارد اینستاگرام شوید. البته لازمه این کار داشتن حساب فیس بوک است.

 

از حالت مخفی مرورگر استفاده کنید.

از طریق کامپیوتر و یا لیپ تاپ و با استفاده از مرورگر فایرفاکس یا کروم وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام به منظور رفع مشکل بالا نیامدن پیج اینستاگرام شوید. برای این کار از گزینه New Incognito Window در قسمت منو وارد اینستاگرام شوید و با زدن رمز و نام کاربری وارد حساب خودتان شوید. بعضا این روش برای تشخیص عدم استفاده از ربات اینستاگرام کمک بزرگی برای ورود به اکانت به شما می کند.

با وجود اینکه استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور و افزایش لایک یکی از دلایل اصلی بروز مشکل ارور کد امنیتی اینستاگرام می باشد اما با این حال اینستاگرام در موارد متعدد از این کد استفاده می کند و نمی توان صرفا استفاده از ربات اینستاگرام را عامل وجود ارور سکیوریتی کد اینستاگرام دانست.

راه های دیگری هم برای ورود به اینستاگرام در زمان بروز کد سکوریتی اینستاگرام وجود دارد که مثلا پاک کردن حافظه کش اینستاگرام یکی از آنها است. یا مثلا اگر کد امنیتی برای شماره موبایل ارسال نمی شود باید دید شماره در لیست اسپم اینستاگرام نباشد و یا اگر برای ایمیل ارسال نمی شود چک کنید که تنظیمات ایمیل مشکلی نداشته باشد و موارد دیگری که می تواند باعث این مشکل شود.

ربات اینستاگرام خدمات زیادی برای افزایش فالوور واقعی و یا افزایش لایک و کامنت اینستاگرام به شما خواهد کرد و تنها شما با استفاده درست از ربات اینستاگرام می توانید به راحتی و بدون مشکلات امنیتی از آن استفاده کنید.

عمدتا اگر دلیل بروز کد امنیتی اینستاگرام ، استفاده از ربات اینستاگرام باشد، به دلیل استفاده نادرست از ربات است و باید اگر چندین بار با این مشکل بعد از استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام دچار شده اید حتما تنظیمات ربات اینستاگرام خود را مجددا بررسی و اصلاح کنید.

ربات اینستاگرام فالوجت

بیشتر بخوانید:

 

شرکت فالوجت با در اختیار داشتن تیمی توانا و قدرتمند همواره آماده ارائه بالاترین سطح کیفی برای افزایش فالوور واقعی و ایرانی برای مشتریان خود با ضمانت واقعی بودن نموده است و با ایجاد یک شبکه پشتیبانی ۲۴ ساعته تمامی نیازهای مشتریان خود را پاسخگو می باشد.

source: چگونه رفع مشکل ارور امنیتی اینستاگرام را انجام دهیم؟

۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور